آن احساس قدیمی

این سایت برای امنیت اطلات در فضای سایبر میباشد

آن احساس قدیمی

این سایت برای امنیت اطلات در فضای سایبر میباشد

وب سایت مرکز آزمون آیلتس دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد

رییس مرکز آزمون‌های استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به استقبال چشمگیر کشورهای همسایه ایران نظیر روسیه، ارمنستان، عراق و پاکستان برای شرکت در آزمون IELTS از راه‌اندازی وب سایت مرکز آزمون IELTS دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.iauset.com  خبر داد.

محسن عسگری رییس مرکز آزمون‌های استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر افزود: به منظور رفاه حال داوطلبان و اطلاع رسانی از چگونگی ثبت نام و نحوه برگزاری آزمون‌های IELTS در دانشگاه آزاد اسلامی وب سایت این مرکز راه اندازی شد.

وی ادامه داد: کلیه اطلاعات مربوط به شرایط ثبت نام، رزرو و تاریخ برگزاری آزمون‌ها بر روی این سایت که به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده قرار گرفته است.

عسگری یادآور شد: سایت مذکور مجهز به سامانه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت آن لاین بوده و داوطلبان می توانند به کلیه اطلاعات مربوط به تعداد شرکت کنندگان و مراکز برگزاری آزمون‌ها دسترسی یابند.

رییس مرکز آزمون‌های استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: 10 مرکز در راستای توسعه کمربندی مراکز برگزاری آزمون IELTS در سراسر کشور راه اندازی خواهند شد که تا کنون مجوز تاسیس نخستین مرکز در کرمانشاه اخذ شده است.

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی تنها مجری برگزار کننده آزمون‌های IELTS مطابق با استانداردهای موسسه IDP در خاورمیانه است که خوشبختانه در بازرسی‌های به عمل آمده و ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی این موسسه چک لیست موارد اصلاحی ارائه شده به این مرکز سفید بوده که این مساله حاکی از کیفیت بسیار بالای برگزاری این آزمون‌ها و دقت و صحت آن دارد.

عسگری خاطرنشان کرد: تمامی مراحل اجرایی مربوط به برگزاری آزمون از لحظه ثبت نام تا تولید کارنامه شامل برگزاری آزمون، هیات ممتحنه، مراقبین، تصحیح اوراق، ارزیابی مهارت‌های Speaking, lessoning, Writing و Reading بر عهده مرکز آزمون IELTS دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

رییس مرکز آزمون‌های استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت برخی از موسسات آموزشی در ایران که لزوما دارای استانداردهای مورد نیاز برای برگزاری کلاس‌های آموزشی IELTS نیستند، اشاره کرد و افزود: به منظور افزایش کیفیت آزمون‌ها و سطح دانش زبان انگلیسی داوطلبان، دانشگاه آزاد اسلامی در آینده‌ای نزدیک اقدام به برگزاری دوره‌های Pre-IELTS می‌کند.

عسگری ادامه داد: کلاس‌های آمادگی IELTS با همکاری مرکز آزمونهای استاندارد و با استانداردهای بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی خواهد شد و بدین ترتیب داوطلبان علاوه بر آشنایی با سیلابس‌ها و مواد درسی مورد نیاز با آمادگی کامل در آزمون حضور خواهند یافت.

وی تصریح کرد: اجرای طرح آموزش مجازی (الکترونیکی) IELTS نیز در حال بررسی است که پس از تصویب و تائید نهایی اجرایی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد