آن احساس قدیمی

این سایت برای امنیت اطلات در فضای سایبر میباشد

آن احساس قدیمی

این سایت برای امنیت اطلات در فضای سایبر میباشد

وب سایت مرکز آزمون آیلتس دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد

رییس مرکز آزمون‌های استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به استقبال چشمگیر کشورهای همسایه ایران نظیر روسیه، ارمنستان، عراق و پاکستان برای شرکت در آزمون IELTS از راه‌اندازی وب سایت مرکز آزمون IELTS دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.iauset.com  خبر داد.

محسن عسگری رییس مرکز آزمون‌های استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر افزود: به منظور رفاه حال داوطلبان و اطلاع رسانی از چگونگی ثبت نام و نحوه برگزاری آزمون‌های IELTS در دانشگاه آزاد اسلامی وب سایت این مرکز راه اندازی شد.

وی ادامه داد: کلیه اطلاعات مربوط به شرایط ثبت نام، رزرو و تاریخ برگزاری آزمون‌ها بر روی این سایت که به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده قرار گرفته است.

عسگری یادآور شد: سایت مذکور مجهز به سامانه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت آن لاین بوده و داوطلبان می توانند به کلیه اطلاعات مربوط به تعداد شرکت کنندگان و مراکز برگزاری آزمون‌ها دسترسی یابند.

رییس مرکز آزمون‌های استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: 10 مرکز در راستای توسعه کمربندی مراکز برگزاری آزمون IELTS در سراسر کشور راه اندازی خواهند شد که تا کنون مجوز تاسیس نخستین مرکز در کرمانشاه اخذ شده است.

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی تنها مجری برگزار کننده آزمون‌های IELTS مطابق با استانداردهای موسسه IDP در خاورمیانه است که خوشبختانه در بازرسی‌های به عمل آمده و ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی این موسسه چک لیست موارد اصلاحی ارائه شده به این مرکز سفید بوده که این مساله حاکی از کیفیت بسیار بالای برگزاری این آزمون‌ها و دقت و صحت آن دارد.

عسگری خاطرنشان کرد: تمامی مراحل اجرایی مربوط به برگزاری آزمون از لحظه ثبت نام تا تولید کارنامه شامل برگزاری آزمون، هیات ممتحنه، مراقبین، تصحیح اوراق، ارزیابی مهارت‌های Speaking, lessoning, Writing و Reading بر عهده مرکز آزمون IELTS دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

رییس مرکز آزمون‌های استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت برخی از موسسات آموزشی در ایران که لزوما دارای استانداردهای مورد نیاز برای برگزاری کلاس‌های آموزشی IELTS نیستند، اشاره کرد و افزود: به منظور افزایش کیفیت آزمون‌ها و سطح دانش زبان انگلیسی داوطلبان، دانشگاه آزاد اسلامی در آینده‌ای نزدیک اقدام به برگزاری دوره‌های Pre-IELTS می‌کند.

عسگری ادامه داد: کلاس‌های آمادگی IELTS با همکاری مرکز آزمونهای استاندارد و با استانداردهای بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی خواهد شد و بدین ترتیب داوطلبان علاوه بر آشنایی با سیلابس‌ها و مواد درسی مورد نیاز با آمادگی کامل در آزمون حضور خواهند یافت.

وی تصریح کرد: اجرای طرح آموزش مجازی (الکترونیکی) IELTS نیز در حال بررسی است که پس از تصویب و تائید نهایی اجرایی خواهد شد.

ژیلت کوچکترین تبلیغ دنیا را با نوشتن بر روی یک تار مو خلق کرد

شرکت ژیلت با کنار گذاشتن سیاست خود در تبلیغ در هرجا و مکان به خلق تبلیغات شگفت‌آور روی آورده است. این شرکت با بکارگیری چندین دکتر متخصص در علم الکترومیکروسکوپی کوچکترین تبلیغ جهان را با نوشتن یک شعار تبلیغاتی بر روی یک تار مو خلق کرده است. gillette-hair-ads این تار مو که در واقع یک تار موی ریش صورت یک مرد بالغ است که به صورت طبیعی و در جریان اصلاح از صورت کنده شده است اما سرنوشتی غیر از سایر موها پیدا کرده و به زیر میکروسکوپ این دکترها راه پیدا کرده است تا آنها با استفاده از یون‌ها شعار تبلیغاتی را بر روی این تار مو حک کرده و با میکروسکوپ از آن عکس بگیرند. اندازه این تبلیغ ۱۰۰ میکرون و یا یک دهم میلیمتر است و اکنون به دنبال تایید کتاب رکوردهای گینس است تا عنوان کوچکترین تبلیغ جهان را از آن خود کند. اما شرکت ژیلت نقشه‌ای بیشتر از چاپ کردن عکس میکروسکوپی این تار مو و راه‌انداختن کمپین تبلیغاتی با آن دارد. این شرکت تصمیم دارد این موهای تبلیغاتی را به همراه دستگاه‌های مورد نیاز در سرویس‌های بهداشتی فرودگاه‌های سراسر جهان نصب کرده تا رهگذران این تبلیغات را بر روی همان موها و به اندازه بزرگتر ببینند! باید جالب باشد! این‌طور نیست؟ پیش از این و پس از اقدام ناجوانمردانه تیری انری و خطای هند او در مسابقه فوتبال با تیم ملی ایرلند که باعث صعود فرانسه و شکست و حضور نیافتن ایرلند در دور نهایی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ شد، شرکت ژیلت بالاجبار در تصاویر تبلیغاتی خود توپ را از دست آقای انری گرفته و دست او را در جیبش گذاشته بود.

دستگیری تکنیسین مکینتاش که نرم افزاری برای گرفتن عکس از زنان نصب

مرد بیست ساله ای بدلیل گرفتن هزارن عکس با استفاده از نرم افزاری که camcapture نامیده می شود، دستگیر شد.

این مرد که به منظور تعمیر کامپیوتر قربانیانش استخدام شده بود نرم افزار جاسوسی را بر روی کامپوتر ها نصب می کرد که عکس هایی از قربانیان در حالتهای مختلف بدون لباس می گرفت.
این مرد که پلیس نامش را هارول اعلام کرد متخصص مکینتاش در کمپانی تعمیر کامپیوتر REZITECH در منطقه لس آنجلس بوده است وبا این پوشش توانسته است که نرم افزار CAMCAPTURE را بر روی کامپیوتر قربانیانش نصب کند. به گقته پلیس این مرد در حین تعمیر کامپیوترها، به طور مخفیانه سیستم پیچیده ای را بر روی آنها نصب می کرد که قادر بود وی را مطلع کند که چه هنگام می تواند با استقاده از وب کم کامپیوتر عکس بگیرد.این نرم افزار به سرور این فرد اجازه می داد که بداند چه هنگام دستگاه قربانی روشن است و سپس سرور، تلفن هوشمند وی را مطلع می کرد و پس از آن تصاویر در کامپیوتر خانه اش ثبت می شد.
پلیس اعلام کرد که هزاران عکس از کامپیوتر هارول کشف کرده اند و تعداد زیادی از قربانیان را شناسایی نموده اند که همگی از زنان لس آنجلس و اورنج کانتی بوده اند. سابق بر این وی دانشجوی دانشگاه BIOLA بوده است وبسیاری از قربانیان از دانشجویان این دانشگاه بوده اند.
هارول در روز چهارشنبه توسط پلیس فالرتون دستگیر شد

بازگشت کیوریسیتی سونی به هر جا بجز ژاپن

سونی تقریبا همه خدماتش را که به خاطر حملات سایبری مجبور شده بود از دور خارج کند دوباره راه اندازی کرد.

سونی شروع به بازگرداندن همه خدمات بر روی شبکه کیوریسیتی اش برای کاربران در بیشتر کشور ها کرده است ، این در حالی است که این سرویس بدلیل هک شدن بالاجبار از خط خارج شده بود.
سونی در ماه گذشته اعلام کرده بود که خدملت کیوریسیتی و همتایش یعنی شبکه پلی استیشن در نیمه آوریل بوسیله هکر یا هکر هایی ناشناس مورد حمله قرار گرفته اند وجزییات شخصی حدود 100 میلیون کاربر دزدیده شده است.
این هک یکی از بزرگترین حملاتی است که تا کنون توسط این کمپانی اعلام شده است، با این حال خسارات ناشی از آن به نظر می رسد که تا حدودی محدود شده باشد.
سونی گفته است که نتوانسته مدارکی را پیدا کند که دال بر آن باشد که در طی این حمله شماره کارت های اعتبار ی دزدیده شده است و سؤ استفاده گسترده از کارت های اعتباری در نتیجه این حمله مشاهده نشده است.
از روز پنجشنبه کاربران در تمام کشورها بجز ژاپن باید سیستم کامل کیوریسیتی را به صورتی که قبل از هک شدن بود ببینند.این کمپانی خدمات کامل پلی استیشن را در همه کشورها بجز ژاپن، کره شمالی و هنگ کنگ برخواهد گرداند.

یاهومیل و هات میل اهداف جدید هکرها

شرکت نرم افزارهای امنیتی ترندمیکرو هشدار داد که سرویس‌های پست الکترونیکی هات میل مایکروسافت و یاهومیل اهداف جدید هکرها هستند.

در بررسی های پلیس فدرال امریکا از یک گردهمایی جاسوسان جیمیل گوگل ،این نکته گزارش شده است که هات میل و یاهو میل به اهداف بعدی هکرها بدل شده‌اند.

ترند میکرو اعتقاد دارد که یکی از دلایل حملات هکرها را می‌توان در رشد محبوبیت روز افزون سرویسهای پست الکترونیکی در بین کاربران است.

ادامه مطلب ...